Hemligt stämplat!

Imorgon drar brudarna till Piteå för att köra den sista avslutande cup- tävlingen denna vinter och jag kan nog tala för oss alla när jag säger att vi börjar bli lite less på att tävla nu. Musten gick liksom ur oss efter SM.
Men tro inte att vi har gett upp för det, utan vi kommer att ge gärnet och köra så det "rycker" (som vi brukar säga) ända tills vi bryter mållinjen på söndag.

Efter helgen kan vi börja slappna av och fira påsk och allt vad det innebär ordentligt. Fjällturer, tvättbjörnsbränna, påsksmällen i klövsjö, big jump, after ski, ta slalombacken ner på längdskidor, påskägg, kolbulle, badtunna, you name it. Vi brudar har fullt upp (med att roa oss) under påsken. Det är den vi gillar allra mest!

ps. Eftersom att vi har så hemskt snälla ledare i klubben med mycket goda kontakter, så har vi något riktigt roligt att se fram emot till sommaren. Det är frågan om ett träningsläger som håller på att bokas in, men det är inte vilket läger som helst och jag är inte riktigt säker på att jag får avslöja vad det är riktigt än. Men så fort det är officiellt så ska ni få veta allt in i minsta detalj. Håll till godo!

Åsarnabrud Katja    

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Lilla-J

har faktiskt hört lite fler detaljer idag från "den stoltaste baben":D

2009-04-02 @ 20:24:05
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0