Sevärdheter

Idag när jag och Emma tog oss en skidtur ner på isen så ser vi detta:
Är det inte konstigt att Åsarnas finaste hus ligger på Notön mitt ute i Hålen där ingen mer än den som äger en båt och har vägarna förbi kan se de?? Vi skidade iaf fram till fönstret och tittade in och konstaterade att ingen av oss skulle ha nåt emot att byta våra nuvarande hus mot denna skönhet.
Efter lite funderande tror vi att denna bebyggelse tillhör självaste "AC" i ACB Laminat...


Tillbaka till skidturen:
Vi åkte som sagt nere på isen mot Brånan men när vi kom en bit bortanför Tyskland fick vi nog, trots sällskap av Thomas Wassbergs 4 hundar, av motvinden och vände...
På vår tur som tog 2.20 han vi med att åka fel, korsa ljungan där isen inte va allt för tjock på väg till rätt ställe, ramla både en och två gånger, åka offpist, skejta på klassiska skidor (Emma som inte hade vallat lika bra som jag), titta på Lilla-J´s stuga, åka skidor på vägen(!!!),  komma fram till att jag måste ha världens dåligaste lokalsinne och att jag förmodligen inte hade varit hemma än om jag inte hade haft Emma som sällskap..:D

  
Jo, Emma har ju gått och blivit med valpar också...
6 små söta älghundar har hon hemma nu:D Vi andra är inte alls avundsjuka..



Åsarnabrud Lisa -
Vilse i skogen


Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Petra

Läckert hus!!

2009-04-01 @ 16:46:19
Postat av: Åsarnabrud Petra

Kunde ni inte ha tagit med det hit?

2009-04-01 @ 16:46:59
Postat av: Åsarnabrud Lisa den korta

Ja varför tänkte vi inte på att ta me de?? Vi skulle slängt upp de på axeln...

2009-04-01 @ 17:35:10
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Emma

haha lisa, frågan är ju om man ska ha ett bra lokalsinne eller ett bra fäste en sån här dag??!! om huset, jag tror att det skulle bli lite svårt att ta på två pers, men om alla brudarna går ihop skulle det nog kunna gå :D

2009-04-01 @ 20:19:24
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Lisa den korta

Tro de eller ej Emma men man kommer långt med bra fäste:D Även om man kasnke inte kommer hem...:D

2009-04-01 @ 20:47:59
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0