What to do?

Våren är här och möjligheterna är enorma. Brudarna ligger just nu i en skön viloperiod och passar därför på att ha lite roligt när pressen på träning och prestation inte är för stor. Men det svämmar ju över av roligheter, alla vill helt enkelt ha sin del av brudarna.
Det är snart valborg och vad ska brudarna välja då, stan, åre, hemma? road trip, vissa fyller 20. 
Sen får vi ju inte glömma skiduniversitetsfesten. Efter det blir det förmodligen ett antal poolkalas innan det är dags för nästa brud att fylla 20 och sen får vi ju inte glömma studenten. Ja ni hör ju, brudarna har fullt upp i vårtider.

Det är bara att säga till om ni har något bättre förslag för brudarna... 
    

  

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Petra

jag tycket vi har en brakfest här hemma och firar Emma samtidigt!

2009-04-28 @ 12:09:28
Postat av: alexandra

eller så gör man som mig och Lilla J och drar söder ut till den gröna våren;)

2009-04-28 @ 17:27:08
Postat av: Åsarnabrud Lisa

Jag hänger på!! Vart ska ni??

2009-04-28 @ 17:34:43
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Petra

Jag vet jag vet!! de ska orientera i helgen!!

2009-04-28 @ 17:59:38
Postat av: Åsarnabrud Lisa

Oj orientera är inte riktigt min grej fast om man har tur kan man ju träffa nån snygg och rolig kille ute i skogen som man kan hänga på...;)

2009-04-28 @ 18:49:10
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Lilla-J

Längtar! När det inte går att åka skidor längre för gärna all snö försvinna. PS Petra. vi ska inte tävla, bara träna (kan behövas);)

2009-04-28 @ 21:40:18
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0