Day three

Så var tredje dagen på detta läger över och vi har passerat halvvägs.

Dagen började med löpintervaller för alla utom Katja som va på massage, Lisa som har ont i ett knä och Frida som bara var allmänt lat. Alla som sprang såg iaf väldigt starka ut men det hindrade inte Wassberg från att säga; Vissa har slappat till sig ordentligt under sommaren och inte tränat så mycket...  Tro de eller ej men under den snälla ytan kan han vara väldigt hård och grym..

Eftermiddagen bestod av ett AI-pass på dom klassiska rullskidorna och återigen fick sig Storhallsvägen ett besök. Solen stekte så än en gång vart det avklätt och klagomålen på att det va för varmt va många. För att ändå hålla humöret uppe underhöll vi oss själva med att sjunga.. Högt. Vi säger inget mer än att det var tur att ingen hörde oss... Många gamla dåliga låter dammades av och fick en ny version, troligtvis ännu sämre än originalet...

Imorgon väntar gristuren och rullskidor skate. Bara att ladda om!

Åsarnabrudarna

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Katja

okej, nu va de ju inte så att jag va på massage för skoj skull och hade det skönt. jag plågade mig igenom 30 min smärtsamm muskelknådning för att så snabbt som möjligt få bukt på mitt onda lår!

2009-08-07 @ 21:59:26
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Petra

haha säkert! ;p

2009-08-08 @ 13:13:10
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Lilla j

katja, ja vet! dubbel storlek säger ja bara..

2009-08-09 @ 23:07:07
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0