Katja



Fullständigt namn:

Katja Ingrid Schwartz

Första nakenchocken: 23:e maj 1989

Koordinater: Österåsen, Åsarna

Märke på laggen: Fischer

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Salomon

Brillor (linsmärke): Briko

Gillar du någon mer än dig själv?: Inte för tillfället

Detta gör jag aldrig om: Springer Fjäll-Ol i dimma och 0 gradigt.

Det här gör jag när ingen ser: Är för mig själv.


Pinsammaste upplevelsen hittills: Jag gör pinsamma saker hela tiden, men det skrattar jag mest åt.

Bästa upplevelsen: Studenten?

Detta visste ni inte om mig... Att jag förmodligen spöar dom flesta på gokart


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus - Utomhus

OP - VR

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH

String - Hipsters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0