Petra


Fullständigt namn: Petra Ulrika Kristina Nilsson

Första nakenchocken: den 18 mars 1990

Koordinater: Beige hus i Åsarna

Märke på laggen: Fischer såklart!

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Alpina

Brillor (linsmärke): Adidas, PRADA och Acuvue Oasys

Gillar du någon mer än dig själv?: Familj och vänner men Zakris är speciell

Detta gör jag aldrig om: Smörjer Aloe Vera Gel på nästan öppna sår! Prova inte de!!

Det här gör jag när ingen ser: Går omkring naken, gärna till lite musik så jag kan svänga lite!

Pinsammaste upplevelsen hittills: Oj, kanske när jag i Schweiz frågade en brud om hennes piercing under ögat hur det fungerade. När hon förklarade och jag insåg mitt pinsamma misstag vart jag idiotförklarad...

Bästa upplevelsen: Alla de fina skidturer man har upplevt med kompisarna!

Detta visste ni inte om mig...: Jag svettas jättelätt


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner: Bandpasta (spagetti)

Inomhus -Utomhus: Inglasad veranda, mittemellan

OP - VR: OP

Norske gutter - Svenska pojkar: Norskar

Tjejkväll - Krogkväll: Tjejkväll, på krogen

Planera - Improvisera: Improvisera men få det att se planerat ut ;)

Mössa - Pannband: Pannband

Jeans - Mjukisbyxor: Mjukisar

Sporttop - BH: Sporttop

String - Hipsters: Hipsters


Kommentarer
Postat av: olle

saknar dig. vill musta dig!

2009-02-28 @ 22:30:20
Postat av: emil sundvisson

du e så snygg petra,mjau

2009-02-28 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0