Lisa K (den kortaste av alla brudarna)



Fullständigt namn: Lisa Kristina Svensson
Första nakenchocken: 24 juni 1989

Koordinater: Storhallen Ol´ors

Märke på laggen: Fischer          

"Stejvmärke": Swix           

"Pjuksmärke": Salomon

Brillor (linsmärke): Rudy Projekt

Gillar du någon mer än dig själv?: Japp

Detta gör jag aldrig om: Kraschar med pulkan mot ett träd som jag, Frida och Sara gjorde. Snacka om nära döden upplevelse!

Det här gör jag när ingen ser: Springer runt naken och sjunger med till alla låtar på radion


Pinsammaste upplevelsen hittills: Hmm, vart ska jag börja? Nä, men de måste nog va när jag sålde sex på Åsarna Skicenter...

Bästa upplevelsen: Skidturen med brudarna när vi åkte skidor på vägen eller när jag och Katja plankade/klättrade på väggen in på krogen i Ramundberget. Får absolut inte glömma studenten heller!

Detta visste ni inte om mig: Är en mästare på att baka kanelbullar och äta glass


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus -Utomhus

OP - VR

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH

String - Hipsters


Kommentarer
Postat av: erika

jag är rätt nyfiken på den här historien om när du sålde sex på skicenter!

2009-02-18 @ 09:25:36
Postat av: Lisa

Haha de är en lång, rolig och pinsam historia som jag helst inte pratar om.. Vet inte om vi ska ta de här eller när vi träffas??

2009-02-18 @ 10:29:21
Postat av: erika

hmm. kanske är bäst att ta det irl! heheh

2009-02-18 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0