Lovisa

Fullständigt namn: Karin Lovisa Ottosson

Första nakenchocken: 28 mars 1992

Koordinater: Österåsen 340

Märke på laggen: Fischer

"Stejvmärke": överblivna rester, mestadels swix

"Pjuksmärke":  Salomon

Brillor (linsmärke): Bollé, Diesel, Eye q optic

Gillar du någon mer än dig själv?:  Självfallet, jag är en väldigt oegoistisk person

Detta gör jag aldrig om: Efter att ha sett resultatet lovar jag att ALDRIG mer använda "svart på en kvart" när det är en strålande vårdag på fjället! Både för min egen och alla andras skull

Det här gör jag när ingen ser: Jag gör allt när alla ser

Pinsammaste upplevelsen hittills: HAHAHA...

Bästa upplevelsen: Det var nog när jag fick glasögon i 3an. Det var skönt att komma ut ur dimman

Detta visste ni inte om mig... jag är en jäkel på att virka


 

Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner. Det italienska guldet i alla dess former

Inomhus -Utomhus

OP - VR. Lämnar över vallandet åt dom som kan va

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera "lever i nuet"

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH

String - hipsters


Kommentarer
Postat av: Frida

"Skönt att komma ur dimman"..hahah fan va bra

2009-02-18 @ 17:21:23
Postat av: erika

du är som chokladmuffins med inbakade marshmallows, tillsammans med ett glas mjölk en vacker sommarafton i solskenet på en vacker veranda med doften av skratt och bensin i bakrunden.. puss lovs

2009-02-18 @ 21:33:38
Postat av: lovis

åh. det var vackert. åh erika:´)

2009-02-19 @ 13:20:49
Postat av: alexandra

Svenska pojkar, vad an nu!? Jag blir förvånad. Men kanske ska vara tacksam, mindre konkurrans. Vet ju det att konkurransen med gutterna är stor. Speciellt på ett visst brödrar par, tre bröder för att vara exakt.



Till Erika, vilken talang för poesi du har;) haha

2009-02-23 @ 09:36:55
URL: http://alexandraolofsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hon är som den lilla leksak man får i kinderäggen, någonting alldeles extra ;)

2009-02-24 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0