Ny dag nya mål!

Idag på träningspasset var det djupa tankar som snurrare i våra huvuden. Vad har vi egentligen för mål i livet?
Vad kom vi fram till?
Jo, att nu när vi brudar är mer på G än någonsin, när vi är lika sammansvettsade som Wassberg och hans skägg,  måste vi ta våra mål till en ny nivå. 
Men vad ska kunna slå detta?! 
Ja det var just det, det finns en sak som vi aldrig riktigt vågat hoppats på men som alla någongång gått och drömt om.  Den stora drömmen är nämligen att, som alla andra kändisar i Åsarna, få en pizza på Skicenter döpt efter oss!

 

Kommentarer
Postat av: alexandra

är det erat nya mål? Go for it säger jag bara. Med tanke på att J/ Gurli (vilket hon numera vill bli kallad)har ganska bra kontakter så kan det nog gå vägen ganska snart. Kanske dags att börja förhandla med Håkan?

2009-02-24 @ 19:25:08
URL: http://alexandraolofsson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha Lisa, inget fel med stora drömmar! Börja med pizzan så kanske det kommer med tiden ;D Känns som om ni har ett lite bättre förhandlings läge på pizzan ;P

2009-02-24 @ 20:20:57
Postat av: Lisa, den kortare

Jag skulle vilja ha en staty av mig själv! De vore coolt, fast de kanske skulle bli svårt att få till huvudet på sne:)

2009-02-24 @ 20:22:29
Postat av: Isberg

Eran blogg är mycket underhållande, go for it!! Jag väntar bara på den dagen, om en så där 5-10 år då jag fortfarande jobbar kvar på SkiCenter då någon lyrisk turist kommer fram till mig och istället för att upphetsat berätta att han precis ätit en "Wassbergare" så berättar att han precis ätit en pizza döpt till någon av er ära! Förresten så måste jag berätta att det där med en "Wassbergare" faktiskt har hänt, turister är underliga människor..

2009-02-25 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0