Skejtvasan

Hola! (som KB skulle ha sagt) Katja här!
Idag har brudarna kört skejtvasan, i strålande sol och hårda spår. Kan det bli bättre?
Vissa åkte fort, vissa gick ut för hårt, vissa körde taktiskt och vissa krockade med reklamskyltarna. Det är som vanligt då. Jag sköljde även bihålorna med sportdryck när jag satte drickan i halsen och allt kom upp igen. Det var inte trevligt och åskådarna trodde nog att jag skulle avlida. Men i mål tog vi oss allihopa, några fick till och med pris!
  
Än har vi inte hittat till den absoluta formen, men med SM-veckan på intåg så kommer formen att infinna sig och åsarnabrudarna kommer att piska rumpa i Boden. Var så säkra.
 
Medan vissa av brudarna stannar kvar i Mora för att ha någon slags vasaloppsweekend, tvingas andra att åka hem och jobba. Sånt är livet! 

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Petra

bra jobbat brudar!!! jag är stolt över er!

2009-02-27 @ 20:08:34
Postat av: Åsarnabrud Lovisa

Hola! jälla kewk att brallan trasha då. skylt jäääkel

2009-03-01 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0