Latmasken dominerar dagens prestationer!

Ja, här sitter jag nu med två Müsli Toasters och ett glas nyponsoppa. Mumsfillibabba!

Frida, Lisa och jag har nyss varit ute på ett spännande skidpass. Som vanligt när de inträffar blir seriositeten varierad... Frida och jag var mest slöa efter våran veckolånga vila. Så de formligen pyrde om oss då mjölksyran sprutade i hela kroppen.

Våddå spännande skidpass? Jo! Frida vart nedknuffad i snön, Lisa hade inga spår (knappt), brillorna immade igen och snoret ville ut. Bland annat! Efter att vi stannat den 5 gången innan kyrkan la jag av en riktigt snytning och kunde stolt konstatera att "jo, de var en rejäl en!" och att det luktade lite bränt i näsan! Frida kunde nog också bekräfta de. Lisa... Du måste lära dig att snyta dig!! Men vi hade lite mer seriösa dialoger också, som spermadonation, äggdonation och om blodgivning. Viktiga saker... Kanske något att fundera på?
Då plötsligt, kom äntligen våran skidande riddare på sin svarta Grizzly! Thompa! Och Lisa kunde äntligen få vad hon förtjänar: fina spår!
Vi hade även lite teknikprovning, vi vill ju komma fram till vilken teknik som är den optimala och vi hoppas kunna komma ut med en teknikfilm i framtiden!

På hemfärden tog vi Mastenvägen och det är lika kul som alltid! Jag ramlade och det vart bokstavligen en krater där mitt ass hade slagit i! Man kunde tom se märkena efter mina stavar och händer. Resten av färden ner vart inte så blodig och vi träffade Silver-Emma på stadion. Vi de laget hade jag praktiskt taget snytigt ut alla mina inre organ...
På de hela taget, ett perfekt skidpass!

Petra - trött, blöt och utnyttjad


Kommentarer
Postat av: Sami

Onpa kiva blogi sinulla on Babes;)





// Sami J

2009-02-23 @ 13:16:34
Postat av: Frida

det var bara inte latmasken som dominerade under passet idag. Glöm inte det blodiga rycket vid 2km ;) det var så likt Thompa man kan komma.

2009-02-23 @ 13:48:58
Postat av: Lilla-J

Jag jobbar på det Petra;)

2009-02-23 @ 14:46:37
Postat av: Jessica

Tja, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? bli då medlem här : http://www.viraltrafik.se/?Dumlebabe :) Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag ju fler :)

2009-02-23 @ 20:05:18
URL: http://jessiib.blogg.se/
Postat av: alexandra

teknikfilmen ser jag framemot. Anar stordåd!

2009-02-23 @ 20:14:11
URL: http://alexandraolofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0