schweiz

Hallå där hemma!!
Här i Schweiz har vi det bra, vädret är skitbra. Väldigt varmt dock... Resan ner gick bra och hela tisdagen spenderades i bil, flzg, buss och tåg.
Så nu befinner jag mig i Montreux där vi bor hos Colins farmor. 
Igår gick jag och Colin upp på ett berg. Det skulel visst vara sjukt fin utsikt fär uppe... Vandringen dit tog typ 2 timmar och tyvärr var det alldeles för molnigt för att vi skulle se till Frankrike och hela Genevesjön men som tur var var det finfin utsikt in mot landet!
snart ska vi äta lunch här hos hans mormor och sen ska vi cykla en sväng och på vägen  ska vi stanna till på lite vinodligar och prova deras viner! Det kallar jag semester! ;)
Så tills vidare får ni ha det så bra där hemma och jag saknar er Brudar!

Åsarnabrud Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0