ITS SO FLUFFY!!

Okej, bara för att våra kära vänner Lovisa och Erika lade ut detta asroliga klipp så måste jag ju visa det också!!
Var tvungen att ringa Erika nu och fråga hur man fick upp klippet i själva bloggen... Härligt!

Kollade runt lite på olika trailers och andra klipp från filmen och den verkar vara HELT i min stil! Älskar animerat :D



Iaf, förra helgen var det ju tävling i Skelle. Det gick väl sådär för min del älskar klassiskt men Katja verkade vara riktigt nöjd som jag förstod det ;)

Och till helgen är det tävlingar i Åsarna under samma cup. Fab! Men har hört från säkra källor att det ska bli ganska kallt, kanske t.o.m så att det inte går att tävla överhuvudtaget!! Men det hoppas vi ju inte ;)

Åsarnabrud Petra - not so fluffy

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Katja

hahahaha, jag dör!!

2010-12-10 @ 11:00:48
Postat av: Denise - mamma till Kevin

Den filmen är awesome. Både humor för barn och vuxna ! :D

2010-12-16 @ 08:53:32
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0