Nu ska mjölksyran spruta!!

Idag var det skateintervaller på mitt och Katjas schema. Och som tur var så skulle skidgym också ha de så vi hoppade på där ;)

Så det var Katja, Frida, Sara och jag som var brudarna. Sara började dock vissla på vägen upp till hembyggs så hon fick inte vara med på dom sista 3.

Det börjades med 3 st intervaller runt skidskytte, alltså 700 m. Jävligt jämna med nästan samma tider med tidsförbättringar för de flesta för varje varv. Bästa tid var 1:40 förlåt 1:52 ska de vara om nån annan brud får för sig att testa. Nöjda och möra drog vi oss upp mot hembyggsgården för 3 till. Under tiden hann vi med lite tekniksnack om benböj, viktig vid treans och tvåans växel sa Otto.

De 3 sista då... Började vid förvarningskuren, spåret upp genom hembyggsgården och ner för Hoppet. Ganska jämna nu också med en bästa tid som var 2:33. Göttigare än mos!! Man kan väl säga att vi är lite i form lr? ;)

Åsarnabrud Petra - on top of the world


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!



Hade vart kul om du kunde bli medlem på denna länken, http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624 :) Vill tjäna ihop 100 värvade medlemmar så jag vinner 5000 poäng. Som tack för hjälpen kan jag länka dig på min blogg :)



2010-02-17 @ 13:40:06
URL: http://killmee.net
Postat av: Amanda

Fin blogg! :) besök gärna min och säg vad du tycker? :)

2010-02-18 @ 11:48:15
URL: http://amandaahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0