Coopers nästa brudar!!

Träning, träning, träning... Idag genomförde vi vårat första löptest! Detta går mellan Storhallen och Åsarna för att vara mindre exakt. Katja och jag startade kl 09.00 från Torget i Åsarna och tog kyrkspåret baklänges. Passade på att ta en bild på björnspåret som vi förövrigt upptäckte redan på lägermåndagen förra veckan! Tänkte skicka de till mamma, hehe... Vi kunde även konstatera att benen inte var så himla pigga. Fick till slut möte av Frida på den smala stigen. Väl ute på vägen väntade vi in Peter som skulle agera coach från bilen.

Själva testet: 5 km lätt kuperad landsväg, minimalt med störande moment såsom bilar och människor. Vi var alltså bara tre st som sprang men de räckte gott och väl. Vi satte nämnligen nytt rekord! Ja för oss själva iaf... Knäckte sin tid med hela 1,5 minut! 20 minuter blankt. Sen spydde jag... Jävla gröt. 

Avjoggningen gick sakta. Typ promenad.. Frida var dock tvungen att springa tilbaka till Storhallen. Kuul... 

Och nu sitter Katja på tåget till Stockholm där hon ska spendera två veckor med en kurs. Vi önskar dig lycka till!

Själv stack jag och Peter ut på ett andra pass på Nybovägen i fruktansvärd motvind!! De var fan tvåan på platten... Men, lättare hem ;)

Frida bakade väl... Du får fan komma till Åsarna och bjuda lite ibland faktiskt! Tycker jag.

Åsarnabrud Petra - trött i höftböjarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0