Cash is king

Tänkte att jag skulle dela med mig av några fina minnen från ett hygge.

 Första dagen, se på de förväntansfulla jävlarna som inte har en aning om att det är ett ondskefullt hygge de ska sätta plant på. Om ni undrar varför vi sitter på släpvagn efter en traktor så är det för att det var vårt transportmedel mellan bilen och hygget....sweet.

 Andra dagen, nu vet vi vad som väntar men endå ser jag idiotiskt glad ut.

 Tredje och sista dagen. Jag vaknar kl 5:40, känner ångesten och tänker tillbaka några veckor när jag brukade gå och lägga mej vid den här tiden, det var roligare men lika slitsamt....
Men lite kul hade vi oxå, om Emelies lår t.ex. hon hade blivit sparkad av en häst och benet såg & kändes inte klokt ut (Ja, jag kände på låret, men det var ju helt fucked up), Emelie såg inte heller klok ut när hon linkade runt på hygget. Jag tror inte att nån har ramlat så mycket sedan vi tog ut vår kusin (uppväxt i göteborg) i skogen.
Jag tröstade Emelie med att snacka lite skit om hästar men Emelie tyckte inte det var värst kul. Då slår det mej att har man typ 100 hästar hemma och inte tycker att det är något fel i att plocka deras skit hela dagarna så gillar man nog hästar. Smidigt byter jag ämne till att snacka skit om hygget och där hänger Emelie på. Det är dåligt markberedat, de som kört skogsmaskinerna måste haft en promille som aldrig understeg 3.8, det är steningt (bitvis) och har en sjö... what, ett hygge med en sjö?! Men det är ju nån som ska ha det å om jag säger så :P.

Men vi fick ju cash och en snygg bonnbränna :)


Åsarnabrud Frida - Captain Awesome

Kommentarer
Postat av: Marquee Club

Fan här skulle man gå in och läsa om skidor (trodde jag) men får istället ett inlägg i världsklass! Du har humor tjejen.



Hälsningar från fjollträsk.

2010-06-03 @ 04:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0