spring en mil vinn en bil.

Fan brudar är lite besviken på att ni inte ställde upp i gårdagens löpartävling! Jag fick helt ensam representera Åsarnabrudarna...

Iaf, starten var alltså vid Bilbolaget i Östersund för er som inte visste de. Och distansen var 10 km ;) Hämtade ut nummerlappen, sprang några varv runt "kvarteret" och chillade sista 10 minuterna innan starten. Väl igång kändes det bra, relativt pigg i kroppen och tänkte att de här kan nog gå bra de...

Rolig grej: de tre första funktionärerna vi springer förbi är Ullis, Björn och Rolf Jakobsson. Tog de som ett gott tecken!  

Banan var lagom kuperad och rolig! Omväxlande asfalt, gräs och elljusspår. Hade några tjejer som man kunde ta rygg på annars sprang man mest för sig själv. Kul Erika att du hejjade på så ivrigt! Johan du får lite minus för dåligt hejjande, hörde dig inget ;) Erika tyckte för övrigt att jag hade ett lätt steg med ca 2 km kvar till mål. De och high-fiven gav mig styrka att ta mig över ängen in till stadionområdet!

Blev en sluttid på 44.03 min och en 4:e plats, väldigt nöjd må jag säga!

De lilla minuset om själva arrangemanget var väl prisutdelningen som var lite väl långdragen... Och komplicerad. Vann ju inte bilen heller men om alla deltagare hade lika stor chans så hade jag lite större ;) Annars en riktigt go tävling!

Var också till frissan idag och fick en ny hair cut! :D So fresh...

Åsarnabrud Petra - mör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0