Vitt guld

Idag fick vi ett trevligt uppvaknande här i Åsarna, det vita guldet har nämligen kommit till byn. Det är inte mycket men det är i alla fall vitt. Alltid något!


Medan Petra och Moa klämmer lagg i betong tunneln, sitter jag här hemma och har det allmänt skönt. Efter ett litet missförstånd sket sig allting och jag missade ett läger för det. Men världen går inte under för det och jag har redan börjat ladda om.

Ikväll ska jag hålla mitt livs första spinningklass på gymmet. Jag har gjort en alldeles egen skiva och det är fullbokat(!). Äh, det ska nog gå bra. Är ju den där satans mikrofonen som man ska prata i bara...


Åsarnabrud Katja - laddar batterierna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0