Can't by me love

Som sagt så var det ju (enligt min åsikt) årets mest överskattade dag igår, alla hjärtans dag. Visst kan det väl vara skitmysigt att ha en dag då man visar lite extra uppskattning till sin kärlek, där allt är så romantiskt och puttinuttigt som det kan bli.
MEN, den stora frågan som jag säller mig är. Varför ska man ha en speciell dag till att visa att man tycker om någon?! Kärlek och uppskattning ska man ge hela tiden till den man tycker om.

Det jag försöker säga är väl att, visa att ni tycker om någon när den minst anar det och överraska honom/henne lite när som helst. Så sjukt mkt roligare det blir då! 
Och för att inte tala om presenterna, egentligen så behövs dom inte alls.. gör det lite personligt istället!



Åsarnabrud Katja, tips från coachen.. sprid lite kärlek vart du än går!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0