på begäran...

Fick en liten släng idag av en nearby vän som krävde att vi uppdaterade bloggen lite oftare! och ja... jag kan nog hålla med på den punkten. så! här kommer en liten uppdatering...


Jag är för tillfället skadad, kan inte träna och är allmänt less.
Däremot så går det jävligt bra på andra fronter, jag jobbar som aldrig förr, kommer få en fet lön denna månad och har fått världens j*vla chans på ett fett jobb till våren! så, egentligen kan jag inte klaga allt för mkt. Trots att det suger att jag inte kan träna... det har gått ca 4 veckor nu och jag ser inget slut än så länge...
Emellanåt roar jag mig med att hänga i den så kallade "hälsobänken", ett tappert försök till att få någon ordning på eländet!



Här har ni den på bild..


Ett aningen bittert inlägg men det är så det ser ut i mitt liv just nu!


Åsarnabrud Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0