Nya tider

Idag gjorde jag en nostalgi tripp till åsarna för att delta i skidträningen. Det var -3 och ett snorgrönt norrsken låg över himlen, perfekt alltså.

Men, nu kommer jag till det viktiga, visste ni att dom har bytt plats på skate och klassiskt. Nu för tiden kör dom skate på tisdagar och klassiskt på torsdagar(!).
Jag kände att hela min världsbild vacklade till. Skate på tordagarna var ju heligt. På torsdagarna åt man pannkaka och skejtade, det var stadgarna i min livssyn på 90-talet och tidigt 2000-tal. Fast på den tiden tyckte jag även att Kneissl var det coolaste skidmärket, det har ju hänt en del sen dess kan man säga. (vart tog Kneisslskidorna vägen förresten?)

Som ni kan se är jag väldigt vilsen just nu. Klassiskt på en torsdag, vad kommer att hända härnäst?  




Åsarnabrud Frida -
lost


Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Petra

shit! inte ok!

2011-03-02 @ 19:07:13
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0