Race

I dag har det varit tävling i Ljusdal. Klassiskt. Det var inte så många av oss Brudarna som deltog, jag var ensam Åsarnabrud i min klass. Var var du Frida?! Iaf. Det gick bra för oss. Marcus hamnade på en finfin förstaplats! Grattis! Jag hamnade på en delad 3:e plats med Lisa Hallberg, Lisa på en 6:e plats och Katja på en 8:e. Och det är ju fina priser också, presentkort och pengar!

Föret var lite klurigt... Det var inte så mycket snö så spåren var lite sladdriga men sånt händer... Svårvallat kanske en del säger. Absolut inte mitt favvoföre! Fy tusan skidorna glider åt alla möjliga håll och släpper... 

Snart är det jul också så hoppas ni köpte alla klappar annars har ni bråttom nu! ;)

Åsarnabrud Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0