Röd är en fin färg..

Om jag hade varit en svamp, hade jag varit en flugsvamp. Röd med vita prickar...
Denna look är inget jag rekomenderar om man inte vill bli uttittad.

Har hänt så himla mycket nu. Skoterutflykter hit, skidåkning dit, fest här och grillning där. Bråk i snögrottan, trasiga skotrar och mycket stek. En helt vanlig dag med släkten!
 Tog sikte på den högra toppen och sen åkte vi
 Äntligen uppe!! Sjukt varmt och helt vindstilla! Göttigare än mos!!
Dagen efter kvällen före..


I lördags stannade jag och Emma kvar i stan. Började dagen med en skidtur uppe vid Svartsjöarna tillsammans med Eva, riktigt fint och en grymt härlig tur. Sen avslutade vi dagen med att grilla nere på Eriksbergsvägen tillsammans med ett helt gäng andra skidåkare. Senare på kvällen anslöt även lite annat folk. Helt klart en mycket bra dag!! Igår(måndag) åkte jag och Emma iväg till Storhogna och åkte skidor på skaren, i skogen och över bäckar:) Sen satte vi oss i en snögrotta och fikade i massor. Planerade och diskuterade en hel del viktiga saker!:) Nu är vi redo för del 2 av våren:) Om man kan säga så?





Nästa gång ser ni oss är i bruks där vi först kommer att tävla och sedan fira att säsongen är slut. Eller firar vi att det nya träningsåret är på intågande och att sommarträningen snart drar igång?

Åsarnabrud Lisa - Sluta blogga, börja jogga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0