Historisk dag

Jag har glömt att berätta.. För alla... Brudar, och ni övriga som jag tjatat om detta med... Idag, under tävlingen, skate, fick jag inte ont i fötterna. Japp, ni såg rätt, inte ett dugg ont, kramp eller annan smärta i benen (och fötterna) än vanlig mjölksyra! Är det inte fantastiskt?! Om det är Alpinas eller supersalvans förtjänst vet jag inte men.. Fan de här är stort...

I övrigt har det känts bra. Har ju fått våra nya kläder också, fina tycker jag iaf. Jag är nöjd. Men imorrn måste jag börja tentaplugga stenhårt jo men jag ska verkligen försöka! Måste fixa de här nu! Damn it...

Åsarnabrud Petra
 - nöjd


ungefär såhär nöjd!
Erika och Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0