Life in town

I måndags, efter lite plugg och sista föreläsningen för det här året, drog jag och bästa L ner till badhusparken. Åt glass i solen, tittade på båtar och snackade en massa skit innan det riktiga tentaplugget drar igång. Jag lyckades även glömma mina glasögon hemma och det andra paret är på lagning så under föreläsningen fick jag känna på livet som blind. Inge kul!

Tisdagen spenderades hemma hos mig med böcker och papper överallt. Vi insåg dock rätt snabbt att vi kunde det mesta och invigde min uteplats istället. En solbränna senare och ännu mer onödig information intryckt i skallen gav vi upp och avsluta kvällen hemma hos L & D. Tack för allt!! Jag gillar er!!

Onsdagen var mest en enda röra av konstiga mardrömmar, planerande av sommaren och hösten och alldeles för mycket plugg. Nu kan vi allt men förstår ingenting, hur nu det kan gå ihop?

Idag blir det repetition och avslutningslunch på skolan med alla ekonomer. Och imorgon är det dags för den sista tentan sen blir det sommarlov!!

Måste även visa en "dagen-efter-bild". I måndags kväll var nästan alla Östersunds studenter på Körfältsgrillen och hade fest. Alltså, Körfältsgrillen som i gräsplanen mellan alla hus och inte krematoriet...
Ser lindrigt ut på bilden men detta är inte ens hälften av allt skräp som låg där. 

Måste även varna alla för att planeten kommer gå under i helgen och självklart kommer jag och Frida vara delaktiga... Mer om det efter helgen!!

Åsarnabrud Lisa - Inge konstigt alls!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA "ninja dunken" va för farlig!



leek ej med ninjan!!!!

2010-06-03 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0