Sen rapport från Holmenkollen

Nu har jag äntligen återhämtat mig från 3milen, det tog ett tag :P 

Det var nog en av de absolut roligaste tävlingarna jag har åkt, och jobbigaste! Hur går det ihop??? Vilken stämning det var kring spåret, HELT SJUKT! Det var verkligen folk överallt, dom skrek, spelade trummor, musik. Man fick inte en lugn stund!!! Det var en upplevelse utöver det vanliga, och jag hoppas att jag får uppleva det fler gånger.


Nu sitter jag i huvudstaden FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV, och vilket sätt jag får komma hit på. Det ska bli riktigt kul, jag är laddad till tusen! :)



Emma - laddar inför slottssprint i en helmysig lägenhet med Eva och Mia :) jag stortrivs!

 


Kommentarer
Postat av: moa

Gud vad kul emmis! Jag jobbar nu i eftermiddag, men jag kommer hålla alla mina tummar och tår och ja jag vet inte vad för dig ändå! Kör hårt!! :D

2010-03-17 @ 13:52:31
URL: http://moaullen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0