En skidåkares tankar

06.40. klockan ringer. Helvete! har jag ont i halsen? Jag kliver upp ändå och hoppas på att jag bara inbillar mig. 06.55. intar frukost och känner efter efter varje tugga om det är halsont eller om det kommer att försvinna nästa gång jag sväljer.
07.10. borstar tänderna. Tankarna på att ta en extra vilodag börjar växa sig större.
07.20. Fan också! Det kommer inte att gå över, jag har ont i halsen!
07.22. bestämmer mig för att det inte blir någon träning idag så jag går och lägger mig igen och hoppas än en gång på att det ska vara bra när jag vaknar... 


Mitt fullspäckade schema för dagen var inte längre så fullspäckat och den mesta tiden har gått åt till "pappersarbete" och intala mig själv att jag inte är sjuk.

Åsarnabrud Katja, vad har ni andra Åsarnabrudar för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0