ice baby ice

Dagen började med en åkning nerför yttertrappen. Detta trots att moffar hade varnar mig att det var jättehalt på trappen, men hej, sånt är lätt glömt 30 minuter senare. Gick dock bra, inget brutet bara min stolthet som vart sårad… Fast trodde ett tag att jag brutit både höften och fotleden. Fett blåmärke snart då!

Skolan flöt på som vanligt men gruppuppgiften vi tilldelats. Trots den seriösa stämningen i biblioteket flöt samtalsämnena iväg en aning…

Väl hemma (ingen hal bro denna gången. Och visst säger man bro om själva yttertrappen upp till dörren? Inte säger man trappan heller. Det är ju den man har inne. Fick klagomål på det idag nämligen).

Iaf, väl hemma fick jag för mig att jag skulle vattna blommorna. Vad fan, inget mindre än 61 krukväxter lever här inne! 61 krukväxter i sammanlagt 10 rum… Sjukt…

Har också hunnit med gymmet och nu är Katja här för imorrn blir det äventyr.. Och redovisning.

Åsarnabrud Petra - gruvensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0