Emma



Fullständigt namn: Emma Christina Wikén

Första nakenchocken: År 1989, den första maj, klockan 06.08.

Koordinater: I Åsarna, på Idrottsvägens vändplan...

Märke på laggen: Fischer

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Fischer

Brillor (linsmärke): Rudy Project

Gillar du någon mer än dig själv?: Det är klart jag gör, men den här frågan kan man ju tolka lite olika ;)

Detta gör jag aldrig om: fira min första, andra, tredje osv. födelsedag igen...

Det här gör jag när ingen ser: pillar ludd mellan tårna...


Pinsammaste upplevelsen hittills: Väntar fortfarande på den...

Bästa upplevelsen: En av dem måste i alla fall vara när vi tog silvret på JVM-stafetten i Praz de Lys, men framförallt när jag kom hem och fick träffa alla mina kompisar, ett ögonblick som jag sent kommer att glömma :)  

Detta visste ni inte om mig... Spenderar den största delen av höstens helger i skogen och jagar älg :)



Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus -Utomhus

OP - VR

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH

String - Hipsters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0