Frida


Fullständigt

namn: Frida Emma Hallquist

Första nakenchocken: Allt för tidig, 4 december 1990

Koordinater: Storhallen Ol´ors

Märke laggen:  Madshus

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Salomon

Brillor (linsmärke): Adidas

Gillar du någon mer än dig själv?: Nej

Detta gör jag aldrig om: Åker skidor i mina snobben-trosor som lyser i mörkret...snacka om pain in the ass.

Det här gör jag när ingen ser: Då brukar jag oftast vara tyst (tro det eller ej)


Pinsammaste upplevelsen hittills: Jag brukar inte kalla dom så, jag säger snarare "upplevelser som förgyller vardagen". Om jag ska nämna en så blir det nog den gången då vi hade stannat till på en mack i området runt Porljus. Jag var jävligt less på alla renar som stod och glodde mitt i vägen så jag frågade pappa (lite för högt)

Jag: Pappa! När ska vi skjuta nån ren?

Alla utom jag hade lagt märke till lappen som stod bakom oss och som nu stirrade på mej som om jag inte var riktigt klok.

Bosse: men hått säj du! (på klövsjömål)

Alla skrattade åt mej, och på väg ut ur macken så klappar pappa mej på axeln och säger: Vi ska nog göra det också.

Tack pappa! Nu känns det bättre.

Bästa upplevelsen: Måste vara den gången jag slog Lisa K i ponnytrav så det bara skrek om det.

Detta visste ni inte om mig...Är asbra på tumbrottning


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus -Utomhus

OP - VR

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH jag kör Italiano

String - hipsters


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fritz Heimrich du ser stark ut. En hand inte illa;)

2009-02-17 @ 21:21:11
URL: http://alexandraolofsson.blogspot.com
Postat av: rymden

mums;)

2009-04-04 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0