Lisa J (den längsta av alla brudarna)


Fullständigt namn:

Lisa Gurli Johanna Svensson

Första nakenchocken: Den 5 april 1990.

Koordinater: Knotters i Åsarna.

Märke på laggen: Fischer

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Salomon

Brillor (linsmärke): Easy vision

Gillar du någon mer än dig själv?: Åsarnabrudarna! Självklart även släkt och andra vänner.

Detta gör jag aldrig om:

Det här gör jag när ingen ser: Dansar runt till tonerna från radion

Pinsammaste upplevelsen hittills: Hmm..jag har förträngt det. Men jag har bland annat börjat prata engelska med en skåning i tron om att han pratade de.

Bästa upplevelsen: Alla galet roliga stunder med brudarna! Efter dessa är det nog kinaresan.

Detta visste ni inte om mig... Har lyckats spräcka örat i en vurpa/seriekrock..


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus -Utomhus

OP - VR

Norske gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sporttop - BH

String - hipsters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0