Maria


Fullständigt namn:

Maria Victoria Atterhagen

Första nakenchocken: 891208

Koordinater: Längorna, Åsarna

Märke på laggen: Fischer

"Stejvmärke": Swix

"Pjuksmärke": Salomon

Brillor (linsmärke): Briko

Gillar du någon mer än dig själv?: Magnus

Detta gör jag aldrig om: Flyger med Mapyet (nära krach)

Det här gör jag när ingen ser: sjunger i duschen


Pinsammaste upplevelsen hittills:klivit i hundskit

Bästa upplevelsen: När jag träffade Magnus

Detta visste ni inte om mig...


Sju snabba:

Spaghetti - Makaroner

Inomhus - Utomhus

OP - VR

Norske Gutter - Svenska pojkar

Tjejkväll - Krogkväll

Planera - Improvisera

Mössa - Pannband

Jeans - Mjukisbyxor

Sportopp - BH
String - Hipsters 


Kommentarer
Postat av: pööjk

string, de gillar vi!

2009-02-18 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0