Likisar?

Nu har det hänt igen.
Jag sitter själv hemma hos Frida och tittar på TV medans Frida sitter vid datorn. Då kommer Fridas mamma in och börjar prata med mig och självklart svarar jag. Efter att vi har pratat ett tag vänder jag mig om och då inser Fridas mamma att det är mig hon pratar med och inte Frida som hon egentligen skulle ha pratat me.
Detta är inte första gången något sånt här händer och bara för att nämna ett till exempel så kan jag berätta att Frida, helt oskyldig har fått en utskällning av min pappa bara för att han inte såg skillnad på oss

Lite roligt är det ändå att våra föräldrar inte ser och hör skillnad på oss ibland :)

Men ärligt, är vi verkligen så lika?



Åsarnabrud Lisa - eller är det Frida?

Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Petra

haha, nej det tycker inte jag iaf!!

2009-05-21 @ 14:33:02
URL: http://asarnabrudarna.blogg.se/
Postat av: Åsarnabrud Frida

hahah..schyssta bilder du hittat då!

2009-05-21 @ 16:34:30
Postat av: Anonym

Haha, ja de tycker jag nog. Känner man er inte hade man kunnat tro ni va tvillingar=)

2009-05-22 @ 13:28:29
URL: http://saraschwartz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja, ni anar inte hur lång tid det tog för mig att fatta i ettan att ni två inte va syskon..! ;)

2009-05-25 @ 18:33:12
Postat av: Anonym

Jag har alltid trott ni är släkt på något vis. Men har fått höra att så inte är fallet. Nu de sista tävlingarna på året har jag kanske lärt mig;)

2009-06-04 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0