Se de snöar, ja se de snöar!! Lugna sig nu...

"Fan vilka jävla Egyptencravings jag fick nu! Bara ligga på en strand och götta sig!"
Katja

Ja, så såg de ut imorse på mobilen.. Och jag kan inte annat än hålla med!
För jag tror nämligen att jag hamnat i nån sorts vinterdepression.. Känns inte helt omöjligt då man får cirka 1 timme solljus (om det inte snöar som fasen och är molningt) om dagen och det är allmänt kallt + häcken full med skoljobb... Jag ska snart baka julgodis en snabbis sen ska jag äta upp allt medan jag pluggar som en tok. 

De största längtorna just nu:
Jul
Nyår
Avslutning Bruks
Vårforum
Egypten

Öh, också såklart alla fina härliga tävlingar däremellan :)

Åsarnabrud Petra - håll ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0