Ring 112

Imorgon ska jag åka intervaller med Otto. Jag kan känna min oro komma smygande, senast jag körde intervaller med Otto fick jag en smärre hjärtinfarkt. Det var med blodsmak i munnen och tårar i ögonen som jag förklarade för Otto att jag kunde känna min puls i öronen och hade en strålande smärta ut i armen. Otto förklarade tålmodigt att intervaller är jobbigt och att vid hjärtinfarkter så har man ont i vänster arm och inte höger som jag hade. Innan jag hann försvara mig med att det faktiskt finns spegelvända personer så gav Otto mej en blick som sa "nu fan kör du!".

Det är ett under att jag sitter här idag och ett ännu större under att Otto och Urban överlåter mig att agera tränare på torsdag. När jag skämtsamt sa att jag skulle ta fram videokameran och köra teknik med dom såg Urban skräckslagen ut. Han trodde att jag skulle, på en enda förmiddag, sabba allt han och Otto har jobbat flera år på. Tack för förtroendet.


(göttig bild)

Åsarnabrud Frida - tränare


Kommentarer
Postat av: Åsarnabrud Lisa

Göttigare än mos! Kör hårt!!

2010-02-16 @ 19:27:59
Postat av: Anonym

Tänk på dom tre S:en

2010-02-16 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0