dont you?

Åh kan de inte hända nåt? Känns som man sitter av dötid här... Dötråkigt... Senaste tiden har varit lite dötråkig, utom på helgerna då förstås. Och nån enstaka vardag... Mest jobb och träning.

Flyttaflyttaflytta har susat i min hjärna en längre tid nu. Eller flytta ut i husvagnen, eller bygga en sån däringa friggebod som inte kräver bygglov. Passar bra. Men flytta längre, var, hur, när, pengar.. Alltid ett problem, pengar.

Tur att de händer grejer kl 14.40 på torsdag. Då går nämligen vårat flyg mot Kina. Mellanlandning i... Ska kolla... Paris/Charles de Gaulle. Sen Peking. Då blir de drag i hela 10 dar innan verkligheten och St.Olav välkomnar oss hem Katja. Ja, tidigare för dig.

Förresten vad heter engelska kungafamiljen i efternamn? Tänkte på de idag när jag tränade...


Iaf... En ko ramade staketet när jag och Peter åkte rullskidor förbi idag. Herregud, dom blir livrädda för två ynka pyttemänniskor som rör sig i 0,4 km/h när de finns enorma lastbilar och bilar?! Samma hästar... Märkliga djur...

Jaja de var de. Hoppas de blir fett nice väder och vackra vyer i Kina. Då kanske jag flyttar dit, hyffsat billigt. Eller  Ryssland, lite svalare där, mkt dyrare ;)

Åsarnabrud Petra - längtar som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0