skador och sjukdom

just de, det är just vad denna sommar har kantats av.



Denna sommar har jag dragits med ett besvärligt löparknä som stundvis har gjort riktigt ont. Efter att ha behandlat med diverse metoder under en tid börjar det faktiskt blivi bättre.
Så idag bestämde jag mig för att testa knät på en kortare löprunda, men för att göra det hela lite effektivare så bestämde jag mig för att köra backintervaller.
4x4 min på mastvägen fick det bli, nära och bra ifall jag inte skulle palla. Till min stora förvåning kunde jag genomföra passet smärtfritt, med hjälp av lite olika tejpningar runt knät. Ett steg i rätt riktning i alla fall.
Det känns bra att vara igång igen efter sjukdom med penicillin och skador.
Ikväll väntar ett tufft roddpass och sedan ett spinnningpass direkt efter på gymmet, och förhoppningsvis så ska det inte dröja länge innan det är jag som står där framme och håller i passen. Det kommer bli grymt kul!

Åsarnabrud Katja - Mot nya tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0